Hyrdag

hejhej
kom hem från stallet nyss :) Har vart där i 8 timmar, heela dagen....jag är helt slut! Och nu ska ni vara stolta över mig, för jag har tagit till mods och anmält mig till hopptävlingen :S min värsta fobi! Men jag måste tävla och få rosett för att kunna sluta tävla, annars kommer jag alltid må dåligt, eftersom att det har gått så dåligt senaste gångerna ;)
Jag hyrde Faidra, men det första passet var inte så roligt så jag bytte andra passet till Winny. Hon gick jättebra i höger varv men inte så bra i vänster....hon böjde ut bogen hela tide i vänster var :/ Men det dåligaste var nog att de fotade i ridhuset med blixt, och Winny vart rädd och slutade koncetrera sig varje gång det blixtrade :(
Nu ska jag äta!
ps. idag fick jag spotiy på min data :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback