godnatt<3

tjossan :) mattbloggning som vanligt dårå :D
Vad händer imorrn då? eller rättare sagt idag..
Jo jag, fredrik, mamma o anna-maria ska till globen på konsert kl 15.00, men vi åker hemifrån kl 13.25 typ, så då är inte sara the man in tha house :/ Missar tyvärr julfesten i stallet imorgon som är så rolig...men men jag ska ju göra annat skojs :D
Idag lärde jag mej futurum i spanskan...(scrolla ner till min fras :D) *stolt*
Idag hoppade jag Bellamy och det gick strålande ;) älskar hästar asså, de e liveeeeet.......!!<333
Om jag kunde så skulle jag rida varje daaag!!! :D<3
-¡Ahora voy a dormir!
som betyder..
-Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: M

äre idag du ska t globen elr va det nu va..? va inte det igår? :P<3

2009-12-13 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback