fredag

Nu tycker jag att veckorna går väldigt fort såhär innan jul :)
På bilden till vänster ser ni" the holy secret" to me brother. Gjorde klart shortsen för några dagar sen.. :D
Och på bilden till höger ser ni mitt konstverk, the holy mööösshaa ;) Den stickade jag klart för länge sen!
Idag fick vi sluta kl. 13.00 för NO:n var inställd! :D
På gympan var det valfritt och vi cyklade enhjuling, hoppade långhopprep och de va askul! :D Men det roligaste var när jag hoppade in själva där man ska hoppa så hann jag hoppa en gång upp i luften och sen när jag landade så halkade jag som på ett bananskal och landade på arslet!!! :D Jag skrattade så mycket så att jag knappt kunde ställa mig upp?! :D Hahahahaha det var väldigt roligt :)
Imorgon är det sista ridningen för det här året...sorgligt...sorgligt :/ Då ska lill-anna följa med. Egentligen skulle Hanna följa med men hon kunde inte sen så då frågade Anna om hon fick :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback