Centrum

Imorse kom Marre till mig, och jag fick min julklapp! :D Toblerone och fruktgodisar :D:D:D<333
Sen kollade vi typ 1 timme på "smartskallarna" , en box samuel fick i julklapp, det går på barnkanalen!! Hur kul som helst! Dom tog reda på hur långt man kan köra upp fingret i näsan, om man kan bygga en ö av PET-flaskor i vattnet, vilken metod som bäst döljer en mök och om man verkligen kan hoppa med paraply från ett tak :D Haha! Väldigt underhållande! :D
Sen tog jag och Marre bussen till centrum. Där träffade vi Agnes och Rosanna.
Rosanna och jag tog hål inne på smycka :D
Vad jag kommer ihåg när jag tog hål när jag var 7 år var att det gjorde h*******s ont! Men nu kändes det knappt! Åh jag är så glad att jag vågade! :D
Sen köpte jag också sulor till mina UGGS....

Kommentarer
Postat av: M

Hahah skulle inte du inte skriva på bloggen att du har tagit hål ;) <333

2009-12-31 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback