Castor<3

Jag och Hanna åkte hem till henne efter skolan. Sen visade hon mig runt. De har det jättefint hemma! :D
Och utsikten är fett najs!
Vi åt mellis och sen cyklade vi i leran till stallet :) När vi kom fram visade hon mig runt först i deras stall och sedan där de "finare tävlingshästarna" stod :) Där kom det två små hundar, och jag vart helt kär i den lilla fluffiga saken med gulliga öron, en valp! :D Den hoppade runt på två ben och slickade på en, skitsööööt!
Iaf, sen fixade vi Castor och sen gick vi till ridhuset. Jag ba:
-hööööh! :O
Det var ett asfint och mysigt ridhus. Jätteljust med musik, speglar och fönster. Fett avis!
Det var redan en där inne i ridhuset som blev hopptränad. Hanna red först i typ 20 min. Medans ledde jag den andra hästen medan hon andra tjejen plockade bort hindrena. Sedan var det min tur att rida :D
Det gick jättebra och var jättekul! Han gick på tygeln o de ;) Jag red oxå i typ 20 min, sen skrittade jag tbx till stallet. När det var typ 10 m kvar till stalldörren fick Castor nåt fnatt och började galoppera ? Han blev typ rädd för nåt plan :S haha :D Sen satt jag av och vi fixade allt och sedan cyklade vi hem, med pannlampor för det var kolsvart! Vi år rökt lax med stuvad potatis, det var jättegott! :D
Måste få följa med dig nån annan gång hanna, jag hade jätteroligt! :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback