1 december

Tjoho!
Idag fick vi sluta 12.30 bara för att lärarna skulle typ ha något ämnes-grejsimojs-möte :)
På engelskan skulle vi redovisa about a sportsman or a sportswoman. Jag valde Malin Baryard förut, och jag hade glömt att det var tills idag, fast jag gjorde ändå så gott jag kunde :/ och när hon visat ordningen på när vi skulle redovisa så säger hon att vi ska bli inspelade på ett band med någon läskig apparat :S Då blev man ju jättenervös!!!!!
Så man skulle gå fram, säga hela sitt namn och sen bara läsa, utan att stanna upp och det ;O
Sen på SO:n fick vi tillbaka religionsprovet och jag fick 33,5/33,5 p!!!!!! :D Fett stolt -.-
Sen 15.30 var det konfa :D Jag, Mini, Fanny, Axel. L, Sofia och Emma gjorde en teater om när Jesus föddes.
Och Axel var Maria, Fanny var Jesus, Emma var ängel och jag, melinda o sofia var de tre vise bloggerskorna Kenza, Kissie och Blondinbella, hahaha!
Vi skulle göra en pjäs om hur det skulle vara ifall Jesus skulle föda idag, 2009 :)
Agnes filmade, så lägger upp den sen, dödsroligt!!!!!!!!!!!!! :D
Fanny liksom kröp under axel som satt på en stol under en filt och en kudde upp till bebisrutchkanan som hon sedan åkte ned för och "föddes" hahaha!!! xD
Juste! Ikväll ska jag boka tid för att ta hål i öronen på typ lördag eller nåt! :D Fett buusigt ;) hoppas att det går bra denna gång så att jag inte behöver låta hålen växa igen :/  Jag tål nämligen inte nickel, så i typ 2:an när jag hade haft hål i öronen i 1,5 hål fick jag blåsor över hela öronen och vi åka till Löwet :(
Ikväll är det Desperate housewives!!!!!!! :D woho! Fett spännande! :D
Snart ska jag cykla på vår motionscykel, tjohejj<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback