Ridläger dag 3

Vi fixade våra hästar, sen ledde vi dom till ridbanan. Vi skulle hoppa barbacka! :D
Det va jättekul! Och bella var lika duktig som vanligt... ;P Det va väldigt skumpigt så nu har jag väldigt ont i arslet hahah xD
Sen vare lunch, hamburgare....mums :)
Efter lunchen gick jag, moa, ida, pernilla o elina till sjön o badade en liten stund. Sen skyndade vi oss tillbaka.
Moa och jag fixade våra hästar och sen gick vi till ridbanan.... Nu vare hoppning MED sadel hihi..;)
Det va jätteroligt! Pappa kom och tog massa bilder...
jag o bella
...
älskar den här bilden! :D<33
och den här med!!!! :D
hihi..;)
beeeeeeelllllaaaaa!<333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiina bilder!! / Stolt Mama

2009-08-16 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback