haha, hoho, hihi!

kom hem för nån timme sen. Jag o pappa åkte till sollentuna o fixade pass, jag vart inge bra på bilden heheh.. xD
sen tog jag tåget hem o sen prommade jag hem, men när jag kom hem trodde inte att de va nån hemma för jag knackade o knackade, plingade på 10 ggr o ringde hemtelefonen utanför dörren... :/ Jag gick till elina o lånade toan o sen gick jag till perssons för att hämta extranyckeln men själjvklarft skulle inte dom va hemma... jag ringde både mamma o pappa och pappa gav som förslag att jag skulle kasta en bolla på lucas fönster för han kanske inte hade hört när jag plingade. Jag kastade och gissa om en nyvaken lucas sticker ut huvudet :D haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha XD

2009-08-17 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback