guuuuuuuuueeeh!

förlåt! jag kom på att jag inte har skrivit på 2 dagar!! :O 
Jag har vart så upptagen med att spela desperate-spelet att jag inte tänkt på annat..heheh xD 
Igår upptäckte jag att jag va på g att bli sjuk, så jag la mej på spikmattan o somnade, vaknade efter en stund och somnade sen om, och sen på morgonen........BANG!  så va jag förkyld, ont i halsen och hostade! :(
Men jag cyklade iaf till hk o köpte lunch till alla förutom mej för jag sparade pizzan från igår :) 
Sen typ spelade jag hehe de va jättekul o spännande! :D köp de vetja!<3

aja imorrn börjar skolan på riktigt med nya schemat o allt! Börjar 09.25 så de blir lite sovmorgon för min del....
kraaaaaaaaaaammmmaaaaaaaaarr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback