Dag 5

Challå!
Gick upp vid 12.00 efter jag läst elins frida, heheh xD
Mina naglar, japp ;) visst e dom läskiga ? :D

Sen kollade vi på tv i några timmar, lite kriminalserier, woho! :)
Sen kom skjutsade morfar oss till Nordpoolen, och efter ett tag kom farmor o farfar. Vi simmade lite i utebadet, vi är ju livsfarliga...dyker från kanten när de är 1,5 m breda bänkar i vattnet under oss ;) Sen åkte vi både blåa o röda röret. Om man vill åka snabbt ska man ju dra in brallorna i arslet så de blir string hahah och de va väsrta kön bakom oss så de va lite pinsamt :$ Sen gick vi till den kalla bassängen och hoppade från hopptornet och slog alla möjliga slags rekord, den som stod på händer längs, simmade under varann utan att nudda personen och de blev smalare och smaler mellarum....den som simmade längs sträcka under vattnet utan att andas :D
Där finns oxå en ångbastu med med eukalyptus! Jag älskar doften, det är sånt som renar halsen ;D

Sen skjutsade farmor oss tbx och vi åt fisk sufflé m. potatis! skitgott! :D 
Juste, lördags tappade jag bort min plånbok m. bankomatkort, en 100-lapp, lite mynt och KICKS-present kort i 
*storgråter!!!*  

Imorrn är de ju sista dagen, nu ska vi verkligen ta vara på den lilla tiden vi har kvar i kära Boden.........
BIG LOVE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback