Dag 1

Vi åkte till dollar store. För ni som inte vet vad det är så är det typ världens billigaste affär!!!
Rusta fast 1000 ggr bättre och billigare!
Jag köpte..
  • M&M för 15 kr
  • Schampoo för 20 kr
  • Nagellack vitt för 10 kr
  • Nagellack svart för 10 kr
  • Tandtrådshållare 30-pack för 10 kr
  • 50-pack tvättklämmor för 10 kr (present till mamma)
Allt de för 75 kr! :D Jag älskar dollar store!<33
Sen när vi kom hem gick vi typ till en lekplats men sen höll vi på att kissa på oss så vi gick in och sen tbx men då började de regna o åska så vi sprang hem igen ;)
När vi kom hem fick vi glass fast jag ville inte ha, jag var proppfull av M&M:s :D Sen spelade vi alphapet, hahah de gick väldigt segt, vi är ju så trötta! Nu har vi vart vakna i 15, 5 timmar! 
Bilder från planet:
hahah knäppisar xD<3                         och jah...det finns bara ett ord att säga.....eliiin :D
:)<3
Busarna drog till norr!! :D
och lite fågelperspektiv ;)
Pussssss på alla där hemma i stockholm<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback