AGNES!! ♥

Hejhej, jag åkte till agnes kl 13.00 typ och lämnade mimmi. Vi gick till kiosken för att köpa godis men vi skulle spara till kvällen så ingen idé att köpa tidigt.. ;)
Vi gick istället till skolan för att ta en titt på konstgräset :) De va väl najs.. Sen gick vi till hk och jag köpte nudlar, hahah xD
Sen gick vi tbx till agnes. Jag fick ett presentkort på 100 ;- på Gina tricot av aggetheman för att jag tagit hand om mimmi i en månad :D! Sen gick vi och köpte godis i alla fall, så onödigt!
När vi kom tbx så skulle vi laga tacos :D Så då fick vi gå igen hehe. Jag tkr de e dåligt att man måste va 18 för att få köpa Herrljunga cider! :( Agnes hade bara en hemma så vi fick komplettera med cola :/ asså de e bara 0,7 % i cidern?
Sen kolla vi på skräckfilm! "El Ontanado" elr "Barnhemmet" som den heter på svenska :)
Perfekt för mej som är spanska expert!!! hahah
Den va väldigt läskig iaf. En rekomenderad rysare!
Vi svullade some candy o 21.30 drog jag hem  :) 
Juste jag köpte ett par skor av agge som hon inte använder så mkt :D
Din sko 279 kr
Agnes 145 kr....... haha xD
-Jag tycker dom e coola ;)<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Dem är jättesnygga men GUD vad du kommer ha ont i fötterna, hehe :)

2009-08-02 @ 10:17:18 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback