uppe på äggtaket den 11 april XD

Imorse ringde jag agnes, vi träffades vid ägget. Sen klättrade vi upp på taket o stekte i schhuuuulen!! Fett hett! HAHAHA XD
skoja, men iaf....vi sms:a annelie som först dissade oss med att åka till farmor o farfar och tjocka sej osv.
Sen när vi dog av törstighet, sparkade vi oss till marielle.....man ba shiet, hur kan hon sitta inne o bubbla?
Hon ville iaf inte va med oss..(hur kan man inte vilja det!?) HAHA skoja men hursomhelst, vi drog tillbaka till äggtaket och där träffar vi annelie! Satans najs XD vi ringde lite göteborgare, kulkul! <33333
Hon klättrade upp i ett träd från taket, hur högt som helst, då tog jag kort, haha när hon läser det här kmr hon döda mej!!
Sen skulle agnes dra till sin mormor (guud va alla ska till såna där mormor, farfar grejs?!).....
Då satt annelie o jag där själva o dog hethet, vilket ord, hethet!! Vi drog kl 16.37 eller nåt sånt?
Nu måste jagdra, ska äta lax! mmmmmmm...........

Haha, sorry annelie, jag va tvungen........

Agnes på taket i solen........:P


Kommentarer
Postat av: annelie

SAAAARAAAA!!!!!!!! DU ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA DÖD!!!!! :@@@@@@

2009-04-11 @ 18:31:46
Postat av: Anonym

asså jag strunta inte i er, jag sa ju att jag skulle göra nåt med familjen!!! :@

2009-04-11 @ 19:02:54
Postat av: sara

ja vet men ja ba skrev nåt, srry!

2009-04-11 @ 19:25:14 / URL: http://zariiisen.blogg.se/
Postat av: Agnes<3

USch på bilden på mig, fulast!!! blhhäää

2009-04-12 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback