Typ hangover och tråkig kväll...

Tja!
Elin skulle kommit till mej efter maten men she never showed up!? Fick typ damp, e inte första gången de händer typ'
Vi skulle egentligen åkt o badat men vi fick inte plats i bilen.
Nu sitter jag o väntar, efter 4 oth-avsnitt, och en lång väntan på elin,på min mamma som ALDRIG kommer hem! Vi ska till ICA och köpa godiset som bara kostar 3.90 kr/hg !!!!!!!
Dom åkte till badet 18.30 och nu e hon typ 21.00, VAD GÖR DOM?!?! Det här förklarar min ilska....


Jag vet att jag har lagt in den förut men den äger så hårt!! Tänker på Annelie när jag hör den.......

Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Oh!!! måste åka till ica och svull köpa MASSA godis <3 XD

2009-04-04 @ 15:27:12 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback