Srry! (8 april)

Hej, srry för att jag inte skrev igår men det va sova-över grejs hos agnes o hennes data är ett enda stort virus just nu :(
Igår bakade vi tårta! Det va riktigt najs XD

Mmm...tårta...vi bakade den helt själva!!!!

Fint^^

NajsXD

Sen skulle vi ju laga mat o sånt..

Agnes svingar köttfärsen :P

Marielle o sanna :D

Fin min sanna xD


Vi kollade på lite filmer, typ fucking åmål, hipp hipp hora osv.
Vi låg o snackade med nån göteborgare i nån timme till halv 5 sen somna vi typ'
Och nu e man typ dööd!!!!!!!!!
pussss

Kommentarer
Postat av: sssanna

haha åh du tog den där iffo bilden,haha men de e okej alla fattar at ja rör mej samtidigt så attt denblir dålig men ah:D

2009-04-08 @ 23:13:04
Postat av: sötasanna

åh där e ju den där miffobilden:D

2009-04-08 @ 23:14:12
Postat av: Agnes<3

SARA! bilden på mig? var det den du sickade?? då är jag sårad!

2009-04-15 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback