Samuel till sjukhuset...

Alldeles nyss va min lillebror samuel hos elinas lillebror david. Dom spelade säkert runescape som vanligt....och samuel snubblade till och ramlade med huvudet mot skrivbordkanten......
Jag satt här och bloggade och såg marina (davids mamma) komma springande.Jag visste att nåt hade hänt så jag raderade inlägget.
Jag gick ner och frågade vad som hänt men ingen svarade för dom hann gå. Jag följde efter och såg att pappa bar samuel med en tröja för att stoppa blodet!! Pappa sa att jag skulle hämta samuels skor så jag gjorde de och dom åkte iväg till löwenströmska :( Jacob ville följa med men det fick han såklart inte så då fick jag  ta hand om min andra gråtande lillebror :/
PUSS & KRAM LILLA SAMME, HOPPAS DU BLIR OKEJ!! <33333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa krya på dig från mig<3 :)

2009-04-28 @ 20:10:55
Postat av: sara

2009-04-29 @ 20:39:47 / URL: http://zariiisen.blogg.se/
Postat av: sara

Vem ska jag hälsa ifrån?<3 :D

2009-04-29 @ 20:41:24 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback