Oh my gaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!

Vet ni hur många läsare jag har just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rekord!!!!!!!!!!!!!!!!! Igår va de faan 40 pers som läste min blogg!!! Lite duktig man känner sej XD

Idag har man gått på hälsoundersökning hos syster Det gick väl bra XD Och sen har man ju garvat en hel del under dan osv.
Asså jag tycker inte att det e så kul att skriva om skoldagen så nu får ni ta och säga till mej om jag ska ens fortsätta med en här bloggen............för jag skojade, idag har 3 st läst min blogg... hur patetiskt e inte de.....:(
förut hade jag typ 15 läsare/dag och nu 3????? Jag fattar inte, nån som ka säga vad mitt problem är...? :D
Snälla.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback