Naaajs XD

Herreguud! Måste räkna lite nu.....vi gick ut 11.45 o va ute i princip ända tills 08.00!!!!!
Först gick vi till hk och kötpe dricka...Sen satt vu där en stund och då kom värsta skumma gamlingen med typ saknade fingrar och och tänder!!!! Han ba plockade några powerking-burkar och ba:
-Hörni! Vrf tar ni inte o pantar dom här? Det e era slantar!
Han fick typ damp (de va inte ens våra)
Aja, sen gick vi till ägget o solade lite......

Sanna XD (och agnes)

Mmmm.....

Typ döda eller?

Sen gick vi tillbaka till hk och köpte lite glass....Och vi träffar vi där om inte Fanny o Julia. Fanny stod o grävde efter en speciell glass-sort (3 för 12 kr, alla glassar va huller om buller XD)
Sen började vi gräva o det va iskallt!!!
Efter de gick jag hem o åt pannkakor.... Sen gick jag till marre, vi skulle träffas där....
våra skor tydligen mellan de stora stenarna i skogen.....baaaaajs XD Där tappade jag min mobil, smart jag är!:D Sen kom nån liten tjej o hämtade den, det va en schysst liten parvel XD
Vi satt där typ hur länge som helst och sen drog vi hem till marre igen...Sen va jag tvungen att dra hem, springa 4 km, äta och dra tillbaka till sanna (jag vet XD komplicerat)
När jag sprang höll jag typ på att döööö!!! Och mitt i allt så höll agnes på o sms:a mig och jag skrev helt cp!
Sen drog jag tillbaka o körde lite burken med sanna, christoffer och några mer..........

Nu e man heeeelt sluut!!!!!!!!!!!!!! pysssssssss............

Kommentarer
Postat av: sannaaa

asså den första bilden ser ja helt knäpp ut ju,å dne ansdra när ja ligger ser de ut som ja hare n kuk byxorna åkte upp haha ,,sara ta en annan asså:D

2009-04-06 @ 22:21:31
Postat av: Fia

Snygga bilder, ni vet väll att man inte får vara på taket för det är ömtåligt så det kan gå sönder, Inte så kul :o

2009-04-06 @ 22:49:51 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback