Lotta :'(

Imorse mötte jag annelie o agnes vid vägen innan den långa vägen till kyrkan började....


Vi genade över åkern och gick fram till lottas grav. Vi hämtade lite vatten, vattnade blommorna och hämtade en tändare för att tända de slocknade ljusen....
Vi stod där ett tag, tysta, men sen kom vi på att Lotta inte hade velat det, hon hade velat att vi kom dit och var glada medan vi tänkte på henne :D

Hennes grav :'(

Samma...

Ååh......:'(

Annelie hämtar vatten....

Sen drog vi hemåt, till mig.Kollade på lite film, sen drog vi till hk. Annelie köpte en hel back powerking mmm......
Sen drog vi till "äggtaket" Hon sålde powerking till oss, 5 kr/st XD kompispris :P
Vi ringde till exakt alla göteborgare annelie känner o det va skitnajs XD Och det va en helt kolsvart fluga som följde efter annelie o mej hela hela tiden......vi va typ fulla kändes det som för vi garvade hur mkt som helst!!! Jag ba:
-å nej!!!!! The evil flie!!!!!!!!
Asnajs asså XD
Sen efter några timmar kom annelie på att jag glömt min sparkcykel på hk så då va jag tvungen att dra!
Som tur va, var den kvar :P

Vad e det man ser, jo tussilago!! xD

Hihi, oh yeah!

Finaste bilden på annelie, eller vad tkr ni?
Pusssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback