Gud, vad vill du mej?!



Imorse lånade jag pappas busskort för jag orkade inte cykla...
Jag kollade på sl.se igår kväll och det stod att bussen skulle komma 07.57. Det gjorde de oxå och jag klev på....
Och det tog mej en busshållplats innan jag insåg att bara folk från väsbyskolan satt där :S Det va jättepinsamt!!!
Jag klev av och sprang tillbaka till mitt hus för att hämta cykeln...:( Då va kl 08.03.... Och sen kom jag på att jag glömde leta efter min skåpnyckel men de hann jag ju inte då! Asså nu har jag haft otur 3 dagar på raken!?
Imorrn e de valborg och jag, annelie o agnes skulle till brasan vid stationen men min familj ska äta hos Björkman så jag fick inte gå :'( Vi hade planerat att sova hos aggethebagge o kolla på skräckfilmer och de hade tom räknat ut vilka nummer man vinner mest på, på de gamla chokladhjulet...:P röööövhååål att jag inte får gå!

Idag på kursen i stallet va de prov :D Det gick väldigt bra! G: 32p/40p och jag fick 34p xD Alla fall hyfsat :P


(Förstora ej bilderna om du e känslig!!)
Och idag på no:n skulle vi dissikera (stavning?!) fisk!!!! Väldigt ofräscht iaf!!

På söndag e det hopptävling och jag startar på Bellamy som nummer 1!!!!! Asså fattar ni?? Det e det värsta nummer man kan få!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback