Grönalund!!

Hejhej!! Igår kom jag hem så sent så jag hann inte skriva...
Marielle, Eveline, Ulf och atefe kom och hämtade mej kl. 10.55. Vi åkte till stationen...

När vi kom fram åkte vi buss till grönan :D Det va typ hur lång kö som helst!!!!
Men vi hade ju sån här mc donalds-grej så vi fick gå in före alla andra :D

Lustiga huset :P

Typ största delen... XD

Slänggungorna...vi åkte den 5 ggr, det va typ den enda som inte hade så stor kö....:(
Första gången vi åkte satt atefe bakom mej och då trodde jag att jag va så smart......jag spottade ut mot vattnet...........................................och loskan hamnade rakt på atefes ben!!!! HAHAHAHAH, guuud va schyst jag är!!

Det va bara en massa köer så vi gick till slut till skrattkammaren...:)

Den nya.....asså vem åker den?!?! okeej typ alla men ändå....

Framåt kvällen blev det lite kallt...;)
Vi drog kl. 19.00. Vi gick på bussen men det blev för fullt så vi fick gå av...:(
Jag va skithungrig för jag hade inte ätit sen 10.00....nu va det 9 timmar sen jag åt sist...
Vi sprang hållplats efter hållplats och sen klev vi på en annan buss. När vi va framme vid mc donalds va kl 20.00.
Nu 10 timmar sen jag åt...
Det va hur lite personal som helst där så vi stod i kö i 25 min!!
Jag beställde en big mac-meny och det behövdes.
Nu 10,5 timmar sen jag åt....
Jag, som vanligtvis äter hur segt som helst åt upp först av alla!! hah på typ 5 min va jag klar och ville ha en till meny :D
Vi kom hem vid typ 22.15 :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad kul :D

2009-04-28 @ 16:34:29 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du åt ju i alla fall lite godis, så du åt nåt innan kl.8 :P <3333

2009-04-28 @ 17:54:29
Postat av: Sara

Vem skickade den senaste komentaren????????

den ska fan få!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du vet inte hur ont i magen jag hade!!!! Efter mc donalds när vi skulle till tåget kunde jag knappt gå!!! Jag va tvungen att huka mej och gå samtidigt och sätta mej ner så fort det fanns en bänk!!!!!!

och så kmr du och säger att jag åt godis?! Ja, jag åt lite godis men blev jag mätt på det?? nä tydligen inte!!!

2009-04-28 @ 18:46:28 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback