Friday night with my friend...^^

Hej alla! Här sitter jag med agnes och vi gör inte så mkt. Vi pratade med johan nyss, han sa att vi skulle va taskig med hans senila farfar på msn, för han skulle ändå inte komma igår de efter 10 sekunder men vi ba NEEEEEEEEEJJ vad taskigt!!!!
Haha, han ba, sluta vinka gubbjävel! vi hade lixom webbcam och han satt o vinka som en galning...:D


Idag på syslöjden gick de åt helvete....jag ville ba ta min tröja o slänga den i papperskorgen för att den blev så fuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag kanske jag ska sova hos agnes :D yes!!!! men det e bara kanske för hennes mamma kommer hem från skottland ikväll så man vet ju aldrig....(a)
Men iaf efter skolan gick jag o agnes till hk och jag köpte drickyoghurt o chokladpudding o agnes köpte choklad o fanta XD Men nu ska vi ladda upp bilder till bdb!
Jag heter "sssssaraaa" på bdb och agnes heter "orstamii"  (a)
pussssssssssssssss<3333333333

Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Ghu vad vi är tjockisar, vi måste börja gå efter våran s.k "plan" annars kommer vi bli FETAST!! hahaahaXD MEn glöm aldrig att:

Tjocka barn är glada barn(A)<33

2009-04-18 @ 13:56:49 / URL: http://orstamii.blogg.se/
Postat av: sara

haha! ja men men överviktiga barn kanske inte e så glada, men vi är glada, därför e det bra att va lite små tjockis XD

2009-04-18 @ 15:13:04 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback