Fett söta katter!!!

Haha, kom hem från melli nyss!
På spanskan idag va jag, melinda o fanny klara så vi fick gå in i ett annat klassrum och leta på nätet efter spanska chattsidor xD Fanny hittade en jättebra sida, och det va väldigt roligt faktiskt! :P Inte frö att vi förstod så mkt, dom sa nåt helt särigt och då svarade vi tillbaka: Tengo un mono!
som betyder: Jag har en apa! 
haha kulkul!<333333
Hos melinda kolla vi på karlsson på taket! Fett kul dom pratade, hon hade en gammal vhs-film om karlsson på taket, otecknad, och vi va tvugna att se den, skitkul!! XD
Melinda fick katter för ett tag sen, Kerstin o Kompis heter dom och dom e hur gulliga som helst!! Fast dom fajtar hela tiden så man får se upp! xD
När jag kom hem åt jag pizza, för 3:e gången i rad, att dom inte orkar så och laga ny mat!? iförsej kan ju jag laga mat själv men ändå....det orkar man ju inte :D

Katterna anfaller Melinda!xD

Kompis spanar på Kerstin...:P

Agnes tar kort på en haj i biologiboken :D

Kommentarer
Postat av: Agnes<3

kan jag ha en tjockare mage elr vad!? hahaxD

2009-04-21 @ 20:41:48 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback