Fett pinsamt!

Imorse sminkade jag mej och helt plötsligt va kl 08.11!? Jag ba tänkte hur kunde tiden gå så snabbt!!! Och jag hade inte vattenfast mascara och gissa vad som händer precis när jag ska börja cykla???? Jo det börjar regna!!! och där står jag i regnet, 08.12, med 2 km cyckling, 8 min tills jag börjar, med risk för att se ut som ett emo!!!!  haha vem e den största loosern!!!
Sen när jag kom till skolan så hade jag ju såklart inte med mej nyckeln!!! ååh.....jag dampade loss! Så jag hämtade ronny sundvall för att öppna mitt skåp och så fick jag konka in alla mina saker som jag skulle ha under hela dagen, två gympapåsar, noböcker, engelskaböcker, spanskaböcker m.m
Fett pinsamt!! och jag hade mina ytterkläder på mej oxå! och jag va typ helt svettig! haha jag e helt psychad asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback