Åååh....nu e det sommar!!!!!!!!!!!

Äntligen, det som vi alla väntat på..........solen, sommaren och påsklov, just det, ni hörde (läste) rätt!!!!!!
Nu e det lov,påsk sommar och sol.....dax att svulla........neej nu skojar jag, ska själv träna och springa så mkt som möjligt under lovet.Man blir ju riktigt sprallig såhär års...
Imorrn ska jag rida barbacka på en häst som heter Ashley.Hon e vit och helt underbar!!! (förutom när hon sparkar bakut och fjantar sej) Hur ska jag klara mej efter imorrn, då e det 2 HELA VECKOR tills nästa ridlektion.......:'(
Hoppas vi ska äta middag med nån familj under påsken, det e så mysigt.....åååh... nu drömmer jag mej bort, hehe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback