5 april, ååh nej!!

Kom o tänka på att det är vår, skit, påminner mej om det elände jag hade hela sommarlovet förra året!
Jag sprang 4km eller 7.5km var 3:e dag!
Jag gjorde det för att pappa sa att om jag springer 9.4km islutet av sommaren skulle jag få 500kr!
Och nu måste jag göra samma sak igen, fast jag vägrar att var 3:e dag så det får bli typ en gång i veckan XD
Fattar ni? 9.4 km!! Det är skitlångt tycker jag, och jag e ganska stolt över att jag klarade det! :D

Våren påminner mig oxå om Lotta :(
Det är hennes dödsdag den 10 april och det är bara 5 dagar kvar........

Men en sak som e bra är att det e ju påsk! XD
Påskäggen närmar sej med full fart och jag ska gå påskkärring med min brorsa och jag ska ursäkta mej och säga att "min brorsa tvingade mig" HAHA XD man gör ju vadsomhelst för att få guuuudiis!! :P

Idag ska jag till stinsen med mamma :D Nån som vill hänka? XD

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till, 9,4 är väldigt mycket jag är också taggad på att springa men jag satsar nog på 7,5 :D

Kolla din Telefon också.

2009-04-06 @ 08:48:39 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback