24 april

Idag på slöjden blev våra tröjor klara! xD Vi slutade egentligen 14.30 men vi stannade kvar för att göra klart dom till 15.20!! Jag vet vi e störda! :P Men melinda har fest imorrn och då skulle vi ha dom :D

Så här blev min :D vad tycks? XD

Kl 19.00 åkte jag, marielle, jacob, samuel och pappa till sollentuna för att bada :D det väldigt roligt!
Imorrn är det hoppning som gäller, usch va läbbigt!! Rider den snabbaste i stallet...:(
Och sen kl 18.00 ska jag och några andra till melinda! Hon ska ha tjejmiddag och det ska bli fett najsigt XD
pusspuss<33

Kommentarer
Postat av: filip arrdal

fy fan vilken tröja asså >;(

2009-04-26 @ 00:09:25
Postat av: sara

men...men jag gjorde den ju för din skull, det e ju din favoritstad.....:( nu e jag sårad!!!!

XD

2009-04-27 @ 12:36:11 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback