19 april

Hej! För några dagar sen hade jag 6 besökare och gissa vad jag hade igår?! Jo, 19 besökare! Vem e bäst XD
Idag va jag med annelie :P Först gick vi till hk och köpte julmust för 2.50 kr :D  Sen gick vi till äggtaket och drack tills vi spydde. Innan när jag skulle öppna kapsylen så slog  jag sönder hela toppen! haha XD (a) Efter de klättrade vi i lekplatsen och garvade ihjäl oss!  Och sen drack vi mer julmust och jag "råkade" slå sönder min andra flaska....haha! Sen följde annelie me mej o annelie till friskis och svettis :P 
             
Haha, de där va när jag inte fick upp kapsyl-skiten! XD
slog toppen mot en lyktstolpe men det gick fan inge bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback