12 april

Hej alla!
Idag va jag, annelie, marielle o agnes på äggtaket som vanligt, men först gick vi till hk o köpte powerking :D
Min tog aldrig slut.............yes! Vi tog lite roliga bilder XD

Våra skuggor från taket XD Jag längst till vänster, sen marielle o sist agnes :P

Jag o marrebarre!! Snygga vi e haha XD

My shadow!!! (and my shoes) XD

Oh yeah....(samma ordning)

Haha!! fräscha :D

Mina ben...

Våra ben...

Vi kunde inte va så länge för jag skulle till fredrik, med min familj, han fyller år idag, grattis! :P
Iaf, jag, fredrik o oscar (han lillebror som e 3 år) spelade krocket halvseriöst.. Och oscar fick damp på fredrik, jag dog av garv! HAHAHAHAHA XD
Sen gick jag tillbaka till taket ;) och vi ringde lite people osv.
Sen drog vi till mej! :D
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Usch!! får man bli fulare på bild. Ta bort!^^<3

2009-04-15 @ 18:00:57
Postat av: bbysanna

hej blekfisar:D,haha skojjj bara dome nigger

2009-04-18 @ 18:37:55
Postat av: Anonym

haha, vi e inte direkt niggers! haha XD

2009-04-18 @ 19:15:47
Postat av: sannaa

haha nästan,precis som ja dåra?

2009-04-19 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback