1 april^^

Hejsan bajskorvar!!! April, april, världens sämsta skämt!!!!
Idag på matten blev jag lurad av Sara.B. Hon ba:
-Jenny har canser!!
Jag ba:
-Jag vet att det e första april idag.....
Men precis när hon sa det blev jag jätterädd och sen kom jag på att det e 1:a april....pjuh..
Idag va det idrottslyftet och det va shity goodie!(hehhe)
Det va pingis och en av ledarna va inte så bra så jag ägde ut honom! HAHAHHA XD
Han ba:
-Shit! vilken tjej!!!Shit vilken bruuud!!! -hoppas du kan sova med gott samvete i natt för du har just mobbat en kille, det e pinsamt!
Han ba, va heter du?
Jag ba:
Sara?
Då börja han ba sjunga: -Ååh Sara, kom ut ikväll....jag väntar i hörnet...
Då va det krisläge, jag typ dog av garv!!!
Han sa hela tiden när han missa bollen:
-Asså shiiit, shiiit Sara!!!!! Lovar du att du ALDRIG gått på pingis förut?!?
Han va såhär turk på burk, hette Mohammed.....hihi (han va vuxen)
När jag kom hem stod elin o va desperat på att få tag på mig....hon hade ringt typ 5 ggr, hehe xD
Vi han ba va i typ 1h 30 min för jag skulle till stallet på kurs....bajs...
See U later......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback